nog maar een paar daagjes.....:D:D - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu nog maar een paar daagjes.....:D:D - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

nog maar een paar daagjes.....:D:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 Januari 2009 | Nederland, Leeuwarden

hey allemaal!!

het is bijna zo ver en dan zit ik in Belfast :D Ik heb er heel veel zin in! alleen die mensen waar ik mee ga.... ;p
Hier ga ik dus fotootjes en berichtjes zetten. dus wel ff checken ;)
Ik heb van school te horen gekregen dat ik meer festivals moet bezoeken (dank je wel Yvonne!) vind ik wel leuk.
groetjes Jos

  • 28 Januari 2009 - 12:38

    Tjarda Kruiter:

    Ja echt joh! Die mensen waar Jos mee naar Belfast gaat!!! Vreselijk... Echt dramatisch. Wat zal dat een uitdaging worden...

    voor ons! om met Jos te overleven! :P

  • 29 Januari 2009 - 09:45

    Maaike:

    Ah, dus DAAR is je blog :D
    Nu kun je niet meer stiekem over ons roddelen ;)

  • 30 Januari 2009 - 07:28

    Fokke&Marjan&kids:

    Hoi Jos, leuk dat we zo een beetje met je mee kunnen kijken, maak er een onvergetelijke tijd van. Groeten van ons.

  • 30 Januari 2009 - 11:36

    Nelleke:

    Jos!
    helemaal niet grappig dat je 3 maand weg gaat! Maarja, ik zie je zaterdagavond nog eventjes! liefs Nelleke

  • 30 Januari 2009 - 21:57

    Anne:

    hej Jos,
    Leuk joh, voor school op vakantie!
    Ik ben trouwens bijna klaar, nog 'n maandje. Al begin ik maandag in mijn eigen klasje voor 2 daagjes in de week...
    Veel plezier! En als je terug bent kunnen we wel weer es afspreken om ff bij kletsen. groetjes Anne

  • 31 Januari 2009 - 16:15

    Marriet:

    Heej Jos,
    nou alles in huis?
    Nog 2 nachtjes en dan is het zover! Echt super leuk, veel plezier nog ff dit weekend met je vrienden!
    Ik zie je de 24ste, kan niet wachten..party:P!

    XxX

  • 01 Februari 2009 - 11:29

    Gerben:

    Hallo Jos,
    Veel plezier in Belfast.
    Ik mis je nu al en hoop dat die 3 maanden snel voorbij gaan. Maak je ook veel foto´s?
    En schrijf je ook berichtjes voor mij?
    Goede reis en tot gauw
    Je grote broer Gerben

  • 01 Februari 2009 - 13:46

    Mama En Chris:

    Lieve Jos
    Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke tijd van.

  • 02 Februari 2009 - 13:13

    Gré (en Harm):

    Hoi Jos,

    Vandaag is dus DE dag. Hopelijk heb je een goede reis gehad.
    Belfast is prachtig, om er iets leuks van te maken zal je dus vast geen moeite kosten!
    We laten wel weer eens wat van ons horen!

    Gré

  • 02 Februari 2009 - 16:05

    Siebo:

    Haaa die Jos,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad zonder al te veel schommelingen daar boven. Hoe is het huis, je kamer? Morgen maar direct op zoek naar al die festivals lijkt me. Veel plezier.

  • 03 Februari 2009 - 11:38

    René:

    Hey bolle!
    al ruig op stap geweest met spanjaarden? ;)
    dus je hebt een mooi groot huis, gaaf ja! nou ik hoor nog wel wat van je, aju!

  • 03 Februari 2009 - 11:55

    Nelleke:

    JOS!
    veilig aangekomen?
    vast wel heh!
    hoe is het daar?
    leuk huis/kamer/iets?
    liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 22795

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: