extra entry - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu extra entry - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

extra entry

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

07 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

er is nog ff one last thing wat ik gewoon nog ff moet vertellen:P

THE BIG INTERNATIONAL FAMILY TREE

tijdens een erg gezellige avond in the red devil (hoe kan het ook anders) hebben we bedacht dat het wel grappig zou zijn als we allemaal familie waren. het gevolg was dat we een verhaal in elkaar gezet hebben waardoor het best mogelijk is dat we familie zijn:D

oke daar gaat ie....
davida is de mama. vroeger in een tijd die allang vergeten is door iedereen, is ze ontvoerd door the evil icecream kerel from another dimension. daar heeft ze een kind gekregen en dat ben ik. doordat we allebei in the oter dimension zaten worden we heel langzaam oud. davida heeft ook een zus, dat is rachel. toen davida weer terug was in onze wereld heeft ze emily en alba geadopteerd dus nu heb ik ook 2 zussen.
ik ben getrouwd geweest met een onbekende itailaanse vrouw (er was geen italiaanse bij de internationals, vandaar onbekend) en onze dochter is sigrid.
mijn vrouw ging dood en toen ben ik hertrouwd met heather black. ons kind is sam. met 2 dochters zoals sam en sigrid is een nanny wel nodig en dat is pam geworden.
Mijn tante rachel heeft een korte maar vurige relatie gehad met maxi en heeft als gevolg ook nog kinderen. dit zijn esther, emeliek en heather red.

dit is dus de international family:D bedacht terwijl we niet eens dronken waren! dit was echt het allerlaatste hoor:D

  • 14 Mei 2009 - 08:30

    Maaike:

    Ey die Jos,

    Had 'm nog niet goed gelezen op school dus ik denk, ik lees 'm hier nog even ;)

    Vond 't een toffe tijd met jou in Belfast trouwens :D Hoop ook dat jij 't naar je zin hebt gehad en dat je ons niet zo erg meer haat ;)

  • 18 Mei 2009 - 21:05

    Mathilde:

    weet je zeker dat je niet dronken was toen je dit verhaal verzon? JEMIG..HAHAHAHAHA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 2234
Totaal aantal bezoekers 22729

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: