3de paasdag:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu 3de paasdag:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

3de paasdag:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

was ik weer! moet weer ff verhaaltje maken, is anders ook zo saai voor jullie natuurlijk haha.

dinsdagavond was feestje van tjarda:D merel en tjarda hebben een pannekoektaart gemaakt en armelle en heather een cake met chocola en natuurlijk pindakaas. zo, het voedsel was goed dus feestje dan ook natuurlijk:P we wouden savonds naar the limelight gaan, maar dat liep iets anders dan gepland. dinsdag was namelijk 3de paasdag hier! was dus stervensdruk daar en hadden geen zin om lang in de rij te moeten staan dus we zijn naar the egg gegaan. was ook erg gezellig natuurlijk. ik denk dat the egg mn favoriete stekkie is op de red devil na dan:P tegen 12 uur zijn we naar een nieuwe club gegaan, the rain. was net een paar dagen open dus moesten ff kijken of dat iets is natuurlijk:D was gelukkig niet zo druk als bijvoorbeeld the limelight, maar gewoon gezellig druk:D erg leuke tent.

woensdag overdag niet zo heel veel gedaan. eerst ff voor school gewerkt en daarna naar city centre om ff iets te kopen voor sam, want die was voor het laatst:( ze zou eigenlijk pas begin juni weggaan, maar de school van de amerikanen wil dat ze terug komen, omdat er 2 week geleden dat gedoe was met autos die in de fik werden gestoken enzo. haar moeder was ook beetje bang en sam zelf ook dus ze gaat nu al weg:( sam is dol op chocola dus heb een doos chocola gekocht. daarna zouden we gaan zwemmen, maar toen we daar aankwamen bleek dat ze waterpolo training hadden dus dat ging niet door.
savonds heb ik met emily en rachel een film gekeken. rachel houd niet zo van horror omdat ze daar zo van schrikt dus we hebben een horrorfilm gekeken:P natuurlijk lieten emily en ik haar steeds schrikken door haar beer en deken steeds weg te trekken:D ja.. we zijn evil gehe:D
daarna zijn we naar the robinsons gegaan, want sam wilde nog ff wat drinken met iedereen voordat ze wegging. ze hadden dit keer geen live music, maar het was wel gezellig:D

gister was ook al weer een rustig dagje:P ik ben tot 3 uur met school bezig geweest! kon wel ziek wezen haha. maaike, tjarda en merel hebben een political tour gedaan. smiddags hebben we spelletjes gedaan en savonds hebben we eigenlijk ook nix meer gedaan. hebben ff vragen gemaakt voor interviews die we moeten houden en daarna weer spellejtes gedaan.

vandaag misschien nog ff zwemmen en vanavond hebben we weer een feestje. morgen nog een achterstallig verjaardagsfeestje van alba en zondag hebben we een vervroegd afscheidsfeestje van heathers huis:p ze gaan volgende maand pas weg, maar ze willen graag een feestje geven:D

maandag gaan we naar the egg, want ze hebben wii avond:D je kunt drank en voedsel bonnen winnen dus ik ga mee doen natuurlijk:D lekker wiien moet ik toch kunnen winnen. heb poosje niet meer gedaan maar voor voedsel doe ik alles natuurlijk:D en ik ben van plan om te gaan winnen natuurlijk:D:D

ik heb trouwens ook een foto van the crime stoppers en van een black cab. ik kan alleen nog geen fotos plaatsen, want heb nog geen nieuwe ruimte:P zodra ik nieuwe ruimte heb zal ik gelijk de fotos ff uploaden, dus dat houden jullie nog te goed;)

nou dat was volgens mij een aardig kort verhaaltje voor de verandering:P misschien volgende keer weer:D

  • 17 April 2009 - 10:00

    Vriendje:

    Zozo beetje stoer doen met je horrorfilms, wacht maar tot je terug bent dan ben jij weer het schrikkende jongetje dat de lucht inspringt bij elk hard geluid :P

  • 17 April 2009 - 12:33

    Anneke:

    Hey Jos,
    Het leven is idd saai zonder jouw verhalen, haha.
    tÍs dat je er af en toe nog in zet dat je voor school werkt want anders zouden we denken dat dit één lange vakantie is.
    Geloof maar dat het afkicken is straks.
    Een plezierig en vooral feestelijk weekend.
    Lieve groet

  • 17 April 2009 - 16:37

    Mathilde:

    3e Paasdag?? ben nu al jaloers... toen was ik al weer uitgebreid aan het werk..

    tja hier moet het geld binnenkomen ipv het uitgeven zoals jij ;) hahha..

  • 17 April 2009 - 16:38

    Mathilde:

    ^^^^ Volgens mij ken ik vriendje :P ^^^^

  • 17 April 2009 - 20:50

    Marjan En Floor:

    Hoi Jos,
    nog ontzettend bedankt voor je kaartje en zo spontaan, te gek!!!
    Nog verschrikkelijk veel plezier de laatste weken. In Delfzijl mis je ook niets behalve een aardbeving!Ga eens naar een feestje om de sleur te doorbreken!!
    groetjes van ons.

  • 18 April 2009 - 08:29

    Kay:

    Dude,

    Jij feest beest... Damn dog...

    maar goed hier is alles wel goed we missen je allemaal. spelletjes zijn lang niet zo leuk zonder je en de trapoline staat er maar eenzaam bij... kortom alles en iedereen wacht op je..

    maar verder me mams is net weer thuis van operatie was heel zwaar... ze is nu geamputeerd en heeft nog wel veel pijn en is redelijk te houden...

    verder is mijn hoofdpijn weer helemaal terug en ik ga donderdag heen voor verder onderzoek krijg ik allemaal vloeistoffen ingespoten en krijg ik een scan...

    maar goed ik zie je snel weer...

    ow ja btw ik denk dat ik intussen meer xbox games heb:P en heb xbox live:P

    Greetz you lapricorn

  • 20 April 2009 - 08:59

    René:

    Heb je die doos chocolade ook echt gegeven aan Sam of gewoon zelf opgegeten?..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 22782

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: