revisiting edinburgh:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu revisiting edinburgh:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

revisiting edinburgh:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

hey! hoe is het met iedereen?

ben weer terug in belfast voor de laatste week en het is weer tijd om jullie beetje op de hoogte te brengen van wat ik allemaal uitgespookt heb afgelopen weekend:P

zal maar beginnen bij waar ik gebleven was en volgens mij is dat donderdag, de BBQ:D omdat het hier al een paar week erg lekker weer is besloot broadway 28 om een BBQ te geven! nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk haha.
hun hebben alle boodschappen gedaan en de rest heeft hun later gewoon geld gegeven. was wel zo makkelijk, want anders kopen we allemaal nog hetzelfde. we hadden een tafel vol met allemaal salades dus dat maakte me al blij natuurlijk:D behalve dat hadden ze de hele vriezer vol zitten met vlees dus de BBQ kwam helemaal goed:D heb van de BBQ maar 1 foto, namelijk de tafel met eten, want zeg nou zelf, dat is toch wel het belangrijkste. de mensen die er verder bij waren boeien dan helemaal niet meer:P
savonds met emily en rachel een horormovie gekeken, The Boogeyman. rachel heeft namelijk een hekel aan horrormovies haha. gelukkig voor haar (en jammer voor emily en mij) viel ze naar 5 minutes in slaap:p heeft helemaal nix gezien van de film en dus ook niet geschrokken:( ikke daarentegen schrok me helemaal wezenloos van een stukje waarvan ik wist wat er zou gebeuren omdat ik de film al 3x gezien heb:P
na afloop besloten we om rachel maar wakker te maken zodat ze gewoon in bed kon slapen. denk maar niet dat we haar wakker konden krijgen! hebben haar handen opgetilt en weer laten vallen, lopen schreeuwen in haar oor, we hebben haar zelfs opgetilt, maar toen moesten we lachen omdat ze nog steeds niet wakker werd en toen hebben we haar op de bank laten vallen en zelfs dat had ze niet door!:D uiteindelijk zeiden we tegen elkaar dat we haar gezicht maar nat moesten maken en toen zei rachel opeens: if you throw water in my face i'll be really pissed! daar word ze wel wakker van:P

vrijdag was het tijd voor een weekendje edinburgh:D:D ben samen met alba, pam and davida heen geweest. nicholas kon helaas niet mee, want een vriend van hem kwam weekendje op bezoek:( zijn vrijdagavond toen we aan kwamen hebben we eerst maar iets gegeten en daarna zijn we naar the world's end gegaan:D naast the red devil in belfast is dat toch wel mn favoriete pub in edinburgh:D kwamen daar, bleek dat een vriend van armelle die ook op de BBQ was ook een weekend in edinburgh was om zn zus te bezoeken! zijn dus met zn allen naar nog een paar andere pubs gegaan:D was erg gezellig.

zaterdag kregen we eerst natuurlijk een heerlijk ontbijt in ons bed and breakfast:D dag begon dus al goed haha. daarna hebben we eerst een sight seeing tour gedaan en daarna zijn we naar edinburgh castle gegaan. daarna was het tijd voor lunch en toen zijn we naar camera obscura gegaan! zit vlakbij het kasteel en het is eigenlijk een world of illusions, met spiegels en licht enzo. was echt heel leuk! ze van die grote bollen waar elektriciteit in knettert en kaleidoscopen waardoor het lijkt alsof je oneindig ver kunt kijken. was ik vorige keer toen ik in edinburgh was niet geweest dus was erg leuk:D daarna hebben we beetje over de royal mile gelopen en savonds hadden we een ghost tour:D was iets anders dan de vorige keer dus dat was erg leuk. vorige keer ben ik opengesneden en ik stukken gehakt, dit keer werd ik opgehangen maar dat lukte niet dus werd ik opengesneden en daarna opgehangen:P

zondag zijn we naar the observatory gegaan, want vanaf daar heb je erg mooi uitzicht over edinburgh. daarna zijn we naar the edinbrugh dungeon geweest:D hadden dit keer een nieuw onderdeel waarbij je een vrije val maakt van 10 meter ofzo:D was erg leuk. bij de ghost tour werd in opgehangen, hier werd ik gemarteld:P ik werd als voorbeeld gebruikt om alle apparaten uit te testen. pijnlijk:D daarna zijn de meiden naar een museum gegaan en ik heb het monument van sir walter scott beklommen. had vorige keer dat ding wel gezien, maar nooit door gehad dat je daar in kon! zijn 287 treden! aardig stukje klimmen dus:P aan het eind werd het zo laag en zo smal dat ik gebukt en zijwaarts de wenteltrap omhoog moest!
daarna zijn we holyrood palace geweest, maar dat was dicht:( hebben toen maar ergens gegeten en voor de laatste keer naar the world end:D

maandag gingen we weer terug en toen we in belfast aankwamen konden we gelijk door naar the red devil, want het was nicholas' laatste avond:(

vandaag nog niet zoveel op de planning. zijn nog een aantal feestjes en dan is het voorbij! ik zal vrijdag voor de laatste keer een verhaaltje maken van deze week en dan is het tijd om naar huis te gaan!
zal nu eerst nog ff wat fotos op de site zetten en dan gaan we nog snel ff met zn allen afscheid nemen van nicholas, want hij vertrekt over een half uur;)

  • 28 April 2009 - 10:14

    Zusje:

    yeah, first :D
    kom maar gauw naar huis ;)
    liefs!

  • 28 April 2009 - 10:31

    Maaike:

    We willen niet naar huis!

  • 28 April 2009 - 10:31

    Anneke:

    weer een interresant en "voedzaam" weekje geweest, zie ik.
    Nog even en dan kunnen jullie afzwaaien.
    Ik denk dat de Ieren je zullen missen.
    Lieve groet

  • 28 April 2009 - 18:37

    Mathilde:

    zozo weer een heel verhaal.. maar wel weer een hoop gegeten.. ben erg benieuwd hoe het nederlandse klimaat en voedsel je straks weer gaat bevallen hahaha..

    Nou ik zou zeggen geniet er nog ff van.. ennuh ik lees vrijdag je verhaal wel weer ;)

    Toedels

  • 29 April 2009 - 14:23

    Chris:

    Hee Jos sterkte nog even met alle vermoeiende feestdagen. Dit is mijn laatste reactie na nu begeef ik mij een aantal dagen in een internetvrije wereld, ik zie je snel, nog veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 22783

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: