afscheid nemen is begonnen:( - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu afscheid nemen is begonnen:( - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

afscheid nemen is begonnen:(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

14 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

hoi!:D

iedereen een fijne paasdagen gehad? hoop het wel. ik in ieder geval wel, maar laat ik maar weer bij het begin beginnen, want heb al een hele week geen verhaaltje gemaakt! kan natuurlijk niet:)

volgens mij was ik bij woensdag gebleven:P dit was maxi's laatste dag:( hij wou graag ff een soort pubtour doen, want hij kent alle pubs hier nog niet. heel slecht natuurlijk:P sochtends eerst nog ff naar de gym en tegen 12 uur ben ik alvast naar city centre gegaan. nicholas en ik wilden namelijk nog iets voor maxi kopen omdat ie weg ging. heb met marriet afgesproken in het centrum, want zij ging donderdag ook weer weg! ff wat gedronken en toen zijn we naar the giftshop gegaan, want marriet wilde ook iets kopen. ik daar een guinness biermat en een guinness sleutelhanger gekocht voor maxi:D tegen 2 uur hadden maxi nicholas en ik afgesproken in maddens bar! dat was het begin van onze pub tour:P daar hebben we maxi zijn kadootjes ook maar gelijk gegeven, want dan hoeven wij er niet meer mee te sjouwen haha. daarna zijn we naar kelly's cellar, the white tavern en the bittles bar gegaan. zijn geeindigt in (hoe kan het ook anders:P) the red devil:D om 7 uur was er voetbal in the red devil en daar ging iedereen heen. emeliek en alba waren namelijk allebei jarig die dag dus hebben besloten om allemaal naar the red devil te gaan voor hun verjaardag en om afscheid te nemen van maxi. was echt een heel gezellige avond. emeliek kreeg nog een pop voor haar verjaardag:P nicholas wou iets voor haar kopen en naast hem in de winkel stond een bak met poppen dus heeft ie dat maar gekocht:P savonds moesten we allemaal afscheid nemen van maxi:( toen maxi afscheid moest nemen van nicholas en mij moest ie zelfs janken! vond het niet leuk dat ie weg ging en wij natuurlijk ook niet;) zach gaat volgende week naar duitsland toe en nicholas en ik gaan maxi natuurlijk wel een keertje opzoeken!

donderdagochtend toen ik beneden kwam, kwam ik erachter dat het huis een stukje voller was:P maaikes zusje en haar vriend waren er namelijk ook. die zijn smiddags met zn allen naar the primark geweest om geld uit te geven:D ik ben naar het zwembad geweest met heather, armelle, femke en mike en daarna naar the gym. voor de rest eigenlijk niet veel gedaan. savonds heb ik nog film gekeken met zach, heather rood, armellen, tine, femke en mike. hebben fight club gekeken en cake gegeten:P chocola met pindakaas. klinkt vreemd, maar is erg lekker:D

vrijdag zijn maaike, haar ouders, zusje met vriend en ik naar the giants causeway gegaan en naar the rope bridge! the causeway kenden we natuurlijk al, maar the rope bridge was nieuw. stelde uiteindelijk niet zo heel veel voor, want eerst moest je 4 pond betalen om er over heen te mogen en daarna moest je ook nog es heel lang wachten, want er mochten maar 8 mensen tegelijk overheen:( viel dus beetje tegen, maar kunnen nu wel zeggen dat we er overheen gegaan zijn:D zijn nog langs dunluce castle gegaan. is een ruine op een cliff. ziet er erg mooi uit!
savonds zouden we naar the egg gaan. ik ben eerst met mike, heather rood en femke naar de film geweest. hebben the fast and the furious gezien! ging die dag in premiere. was een erg leuke film:D daarna zouden we naar the egg gaan en maaike en aanhang zouden daar tegen 11 uur heen gaan. kreeg om kwart voor 11, toen we nog bij de film waren, een smsje dat the egg om 11 uur dicht ging omdat het goede vrijdag was:( niet leuk. zijn dus maar naar huis gegaan toen.

zaterdag was weer een rustig dagje. smiddags ff naar het zwembad geweest en savonds zijn we met zn allen uit eten gegaan, want het was tjardas verjaardag:D zijn naar frankie and bennies gegaan. daarna zijn we naar kelly's cellar gegaan. tegen 12 uur waren we alweer thuis! op een zaterdag! nou, toen had ik natuurlijk nog veels te veel energie over dus ging ik lekker irritant doen gehe. bij mijn kamer zitten namelijk licht knopjes voor de gang en voor het gangetje boven:P elke keer als iemand het lich aandeed dan deed ik het dus weer uit:P heb iets van een uur bij de trap gestaan om elke licht uit te doen als iemand het aandeed:P was erg grappig haha.

zondag ging de maaike-aanhang weer weg! lekker rustig:P smiddags niet zoveel gedaan en savonds hadden we paasdinner bij heather rood thuis! iedereen had iets meegenomen en gelukkig voor mij hadden 2 mensen dessert meegenomen:D zijn begonnen met soep en daarna iets van pasteitjes en nog iets ondefinieerbaars (maar wel erg lekker) en daarna toetjes!! heather en armelle hadden een gigantische taart gemaakt met chocola, banaan, ananas en aardbeien en nog meer lekkere dingen. heerlijk:D:D
hebben ook nog een spelletje gespeeld, maffia. speel je met een hele groep en iedereen krijgt een kaart van een gewoon kaartspel. is van te voren uitgezocht want je hebt 1 zwarte koning nodig en voor de rest allee rode kaarten. iedereen krijgt een kaart en die laat je niet aan iemand anders zien. 1 persoon verteld een verhaal waarbij iedereen in slaap valt. iedereen heeft ogen dicht en degene met de zwarte koning doet ze weer open en wijst iemand aan die dood gaat, daarna valt hij weer in slaap. de storyteller zegt dat iedereen wakker kan worden behalve 1, want die is dood. daarna kan de rest iemand beschuldigen en die personen houden een speech waarom zij geen moordenaar zijn. daarna word er gestemd en degene met de meeste stemmen moet zijn kaart laten zien en doet daarna niet meer mee. als het een rode kaart is ga je verder en anders houd het spel op. echt een heel leuk spelletje:D hebben later ook nog een dokter erbij gedaan, een joker, en die word wakker nadat de moordenaar weer slaapt en die kan iemand aanwijzen die beschermd is.
daarna zijn we naar the red devil gegaan voor live music en tegen 12 uur zijn we nog een berg opgeweest:P we waren namelijk nog niet moe en we hadden gehoord dat je mooi uitzicht hebt toen daar zijn we heen gegaan. was inderdaad mooi uitzicht, maar valt natuurlijk niet veel te zien om 1 uur snachts:P

gister hebben we echt helemaal nix gedaan:P maaike en tjarda gingen internet cafe opzoeken en merel en ik hebben rummikub gespeeld:P na een stuk of 6 potjes hebben we take 5! gespeeld en daarna nog kolonisten van catan gedaan. helemaal nix gedaan dus:P

vandaag moeten we ff wat boodschappen doen, want alles is op en savonds hebben we feestje van tjarda! afgelopen zaterdag waren heel veel internationals namelijk weg dus had het niet veel zin. gaan vanavond naar the limelight! word vast erg gezellig:D

nou... dat was weer een weekje:D heb natuurlijk ook weer wat fotos, maar die zal ik volgende keer ff uploaden, want heb op dit moment geen ruimte meer op de site voor fotos:P zal misschien vanmiddag en anders morgen fotos op de site zetten;)

nog iets van 2 en een halve week en dan gaan we alweer terug! willen nog naar dublin en isle of man, dus zijn nog wel paar dingetjes die we willen doen:D ik wil zelf eigenlijk nog wel naar edinburgh dus zal ff kijken of er nog meer mensen zijn die daar heen willen;)

hier moeten jullie het voorlopig maar ff mee doen;) morgen zijn er sowieso fotos en school is weer open dus zal van de week weer ff verhaaltje maken!

  • 14 April 2009 - 10:22

    Anneke:

    Hey Jos,
    Ja jongen, er zullen nog wel meer tranen gaan vloeien. de tijd van afscheid nemen gaat beginnen.
    Als ik je niet meer spreek wens ik je alvast heel veel plezier met z´n 3en in Dublin. en Isle of man moet idd ook heel mooi zijn, had ik ook al tegen Tjarda gezegd.
    Liefs

  • 14 April 2009 - 10:31

    Gré:

    Moi Jos,

    Heb jij vleugels of zo? Dat ff duidt toch op vliegensvlug? Nog een kleine drie weken genieten voor jou dus. Ik zou zeggen zet 'em op!
    Als jij terugkomt zijn Harm en ik vertrokken voor een (welverdiende!) vakantie. We gaan naar Gotland, een eiland ten oosten van Zweden. Daar hoort het ook bij.

    Goed, we zien je dus niet eerder dan omstreeks 20 mei. Red je dat met het oog op heimwee naar ons?

    Van zaterdag op zondag heeft Gerben hier geslapen. Je vader was de hort op (volleyball, zoals jij het ws zult schrijven, veur ons doodgewone lu blift dat ja volleybal) en Marlies moest werken.
    Gerben was erg aardig en bijzonder vrolijk. Ons grasveld moest een uur lang een plaag doorstaan van wege vier voetballende voetjes. Gerben heeft namelijk een erg prettig uurtje gehad met een ook voetballend buurjongetje.

    Jos, het beste met jou en kom goed weer naar huis.

    Gré




  • 14 April 2009 - 14:51

    Marriet:

    Hey Jos,
    lol dat spelletje ken ik dus als weerwolven! Exact hetzelfde lijkt het.. Have fun..

    Liefs

  • 14 April 2009 - 19:26

    Wietze (Moesses Dad):

    Jos, klein (groot) bedankje dat je (jullie) het toch wel 6 dagen met ons uit hebben gehouden. Het was erg gezellig en ik denk dat jullie met z'n 4ren aardig aan elkaar gewaagd zijn.

  • 14 April 2009 - 19:35

    Wietze:

    En als ik je weer een keer tegenkom dan krijg je een "lichtknopje" voor je ........

  • 17 April 2009 - 16:28

    Mathilde:

    Nou weet ik waar Take5 is.. hahah wij vroegen het ons al af laatst.. hahaha..

    nog even en dan weer Zuhause ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 22742

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: