indianaland and...... bijna st patricks day!! :D:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu indianaland and...... bijna st patricks day!! :D:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

indianaland and...... bijna st patricks day!! :D:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

16 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

zo het weekend is weer voorbij dus ik kan weer achter de computers!:D
afgelopen weekend best veel gedaan dus word weer een aardig verhaaltje denk ik:P

vrijdaagavond zijn we dus naar een adult playground gegaan, Indianaland! was echt supergezellig! het is dus gewoon een overdekte speelplaats. grote glijbanen, klimtorens en dat soort gedoe. als je de fotos gezien hebt word het wel een stuk duidelijker;) we zijn met ongeveer 20 man heen gegaan en we hadden alles voor onszelf! gingen met de taxi, maar volgens mij kenden de taxi chauffeurs belfast niet zo goed, want we zijn iets van 5 keer verkeerd gereden! ze gingen steeds stoppen en keren en met elkaar overleggen dus dat duurde wel een beetje lang. toen we aankwamen hadden we nog iets meer dan een uur, maar het werd wel een erg gezellig uurtje:D we hebben tikkertje gedaan en hebben een wedstrijdje glijbaan oplopen gedaan:P echt iets voor kleine kinderen, maar dat zijn we ook wel een beetje natuurlijk haha. dat omhoog lopen is voor mij erg makkelijk, want met 2 stappen ben ik boven:P zijn ook iets van honderd keer van een hele stijle glijbaan afgegaan en daar hebben we ook een filmpje van gemaakt:D echt super tof, daar gaan we zeker nog een keertje heen! we hadden bedacht om er de volgende keer een soort warzone van te maken en onszelf op te delen in 2 teams, een rood en en groen team en dan gaan we iets doen... maar weten alleen nog niet wat, dat moeten we nog ff verzinnen:P maar ik denk dat dat wel goed gaat komen!

toen we terug kwamen zijn we gelijk door gegaan naar alba, een spaanse student, want ze gaf een feestje. was ook weer erg gezellig!:D gingen volgens mij pas tegen een uur of 4 daar weg:P was dus wel een geslaagde avond!

zaterdag heeft tjarda een vriendin van haar opgehaald en merel ging naar het vliegveld om sjoerd op te halen dus het is weer lekker druk bij ons in huis! ik ben naar cave hill geweest samen met nog een paar international students. dit keer waren er wel wat meer mensen, want het was best lekker weer:P
savonds zouden we naar de red devil gaan om voetbal te kijken, maar uiteindelijk ging er niemand meer heen dus zijn gewoon lekker thuis gebleven;)heb dus helaas nog geen red devil shirt, maar gelukkig zijn we hier nog wel ff dus dat komt wel goed;)

zondags hebben tjarda, moniek, merel en sjoerd de sight seeing tour gedaan en maaike en ik zijn naar george's market geweest, want daar hadden ze een soort indiaas festivalletje. er waren verschillende optredens van oosterse muziek en dansers, maar het allerbelangrijkste was dat er allemaal kraampjes waren met eten!:D heb van alles geproefd maar kan niet vertellen wat het allemaal was, want ze hebben daar hele vreemde namen en er staat in normaal engels bij wat je nou eigenlijk zit te eten:P maar het smaakte natuurlijk allemaal prima dus ik heb me wel vermaakt daar haha. toen we er een uurtje waren kwamen er nog meer studenten bij dus hebben we met zn allen wat gegeten daar:D
savonds zijn we wel naar de red devil geweest, want daar hebben ze iedere zondag live muziek van 22.00 tot 00.00. was erg gezellig!

straks nog ff city centre in, want we moeten nog een paar dingetjes kopen voor st patricks day! das is morgen! vet veel zin in:D ben benieuwd hoe dat is maar we gaan er wel ff leuk feestje van maken!:D we hebben ook allemaal groene kleren, hoeden, pruiken, rokjes, spray en weet ik veel wat al niet meer:P vanavond hebben we een voorproefje op st patricks day, want we hebben weer een feestje. dit keer bij amerikanen! gaat vast ook erg gezellig worden!

dan nog een paar andere dingetjes..... we hebben nu al twee keer een paar mannen gezien met dikke geweren dus langs kwamen of wegen afzetten! ook hebben we een man gezien die volgens de spanjaarden een bekende terrorist is in hun land! die schijnt hier te wonen en ze kunnen hem niet te pakken krijgen. erg vreemd allemaal. ben benieuwd hoe het morgen is, of er ook allemaal politie is om de boel in de gaten te houden. met zulke dagen kun je toch wel merken dat belfast een verdeelde stad is, maar waarschijnlijk komt het allemaal wel weer goed;)

nou... het is me nog niet gelukt om de icecream kerel from hell op de foto te zetten met zn evil auto, maar wel bijna! dus denk dat ik hem binnenkort op de foto heb:D
ik zal woensdag kijken of ik een leuk stukje kan schrijven over st patricks day, met fotos natuurlijk;)

fotos van indianaland zal ik er nu ff opzetten. fijne st patricks day allemaal en zal woensdag weer braaf een verslag schrijven!

  • 16 Maart 2009 - 15:04

    Rutger:

    is het daar leuk in Ierland? Anne is ziek. Ik gelukkig niet. Ik heb 3 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen, eentje met 11-0.
    En een verloren met 0-3.En een met 4-0 gewonnen en twee keer in de kruising geschoten groetjes Rutger

  • 16 Maart 2009 - 15:23

    Mam:

    hoi Jos
    Gelukkig dat ze daar ook speeltuin hebben anders was je toch mooi onthand!
    Doen julie voorzichtig morgen 17.03., zal wel veel politie op de been zijn.Veel plezier en ben benieuwd naar je verslag over St.Patrickdag
    Have fun groetjes mam

  • 16 Maart 2009 - 15:50

    Marriet:

    Hey Jos,
    Wat een leuke foto's! Erg leuke verhalen ook weer, ben jaloers! Hoop dat alles beetje goed gaat ivm de onrust, las alweer een artikel in de Spits. Tis toch wat! Niet best! Jullie genieten volop heb ik wel in de gaten, heel erg goed!
    Ik tel de dgn weer af want deze dame kan weer eens niet wachten haha!

    Have fun!
    X

  • 16 Maart 2009 - 15:50

    Marriet:

    Oh and heeeel veeel plezier morgen!!

  • 16 Maart 2009 - 17:54

    René:

    Ga levend stratego doen dan ! dat is gaaf met 2 grote groepen! (H)

  • 16 Maart 2009 - 18:57

    Anneke:

    Hey Jos, maak er een leuk feestje op de 17e
    Aan de inkopen zal het niet liggen heb ik begrepen.
    Groetjes

  • 19 Maart 2009 - 15:43

    Mathilde:

    droom je nou zoveel of maak je het echt mee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 22781

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: