rustig weekend en birthday party! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu rustig weekend en birthday party! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

rustig weekend en birthday party!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

hey iedereen!

het is weer tijd voor een nieuw verhaaltje natuurlijk! weekend na schotland ff beetje rustig aan gedaan dus was beetje onzinnig iedere dag iets te schrijven. zelfs hier is het niet iedere dag feest haha:D

zaterdag hebben we niet veel gedaan... iedreeen zat beetje boekje te lezen maar maaike en ik zaten beetje half door huis te stuiteren van de energie dus hebben we merel meegesleept naar city centre. tjarda wou gewoon boek lezen dus die hebben we achter gelaten:P beetje rondgelopen en uiteindelijk lekker standaard en afgezaagd bij de macdonalds geeindigt:D toen we terug kwamen vonden we een balletje tjarda slapend op de bank!:P verder nix meer gedaan en de zondag was eigenlijk precies hetzelfde alleen toen gingen we met zn allen naar city centre.

maandag hadden we met marriet (klasgenootje van ons) afgesproken:D marriet was vorig jaar hier in belfast en vond het nodig om hier een vriendje te vinden dus die kwam gezellig ook nog ff bij ons langs:D maar afgesproken bij de macdonalds (de enige locatie die wij nederlandse studentjes blindelings kunnen vinden:P) ff wat gedronken in het centrum. Dave (het ierse vriendje) was jarig en wij mochten ook mee op stap dus ik ben wel meegeweest maar de dames niet. tegen 9 uur haalde dave mij op en gingen we eerst naar zijn huis. daarna zijn we naar de students union geweest, een barretje met club erbij, en dat was ook echt super gezellig!:D

dinsdag kwam marriet bij ons en bleef ook slapen, want dave ging naar london voor voetbal, had namelijk voor zn verjaardag kaartjes gekregen van zn broer. smiddags met marriet het centrum ingeweest, beetje shoppen. kleren zijn hier namelijk een stuk goedkopen dan bij ons:P dinsdag avond met marriet naar de limelight geweest, want dinsdag is studentenavond dus dan is het extra druk. vrienden van dave kwamen er ook later nog aan dus was weer super tof!:D

vandaag niet zo heel veel gedaan eigenlijk. weer ff city centre ingeweest, wat gedronken bij de starbucks en smiddags werd marriet weer opgehaald door dave die echt net terug was uit london. gelijk weer ff afgesproken om van de week met dave en zn vrienden op stap te gaan dus komt wel goed. en daarna ben ik eigenlijk braaf naar de computers op school gelopen en zit ik nu dus verhaaltje te schrijven. hiermee houd het dus ook op haha.

hebben net ff besloten om vrijdag naar de dierentuin te gaan. hoorden van een paar belgen dat het erg leuk moest zijn dus dat willen we zelf ook wel zien natuurlijk. zal kijken of ik ff wat leuke aapjes ofzo op de foto kan zetten zodat jullie ook allemaal weer iets te kijken hebben, want die foto's van schotland zijn nu alweer oud nieuws natuurlijk:D

zal nu maar echt stoppen zodat ik weer nieuwe dingetjes kan beleven om aan jullie te vertellen:D

• 25 Februari 2009 - 18:12

Anneke:

Had ook echt een foto van jou in kilt verwacht!
    Je bent wel een feestbeest geloof ik, geniet ervan.
    Leuk naar de dierentuin, even aapies kijken.
    Veel plezier!
    Groetjes Anneke

• 26 Februari 2009 - 08:23

Gré:

Moi Jos,

Als ik je verslag lees, denk ik,is die jongen daar mer vakantie? Jullie moeten toch ook nog studeren? Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Loop je stage, volg je colleges? Man, vertel er eens wat over!

Maar het is hartstikke leuk dat je het zo naar je zin hebt. Nog geen heimwee voor zover ik kan constateren.

Smokje,

Gré

Doe de groeten aan de aapjes. Volgens Darwin is dat toch een beetje familie van ons.

• 27 Februari 2009 - 07:58

Mam:

Hoi Jos
    heb net de foto's van Schotland bekeken, prachtig land krijg je echt zin in vakantie. Beetje jammer van de foto in kilt (mislukt misschien!!). Veel plezier in de dierentuin.
    groetjes mam

• 27 Februari 2009 - 14:20

Heeeey Jos!!! Vette shit aan die kant dus?:D Hier is het ook genieten!! heb ik je eindelijke gevonden:P

Groetjes aan de dames daar!!(K)

• 02 Maart 2009 - 13:02

René:

Neem een shoarma schotel met kaas mee vanuit Belfast dan? :D

• 17 April 2009 - 16:32

Mathilde:

(schaam me diep.. ook deze niet gelezen... maar nu wel)