.....no inspiration today......:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu .....no inspiration today......:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

.....no inspiration today......:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

heey!

voor de verandering denk ik dat dit een beetje een kort berichtje gaat worden:D


!!! er zijn ook weer wat fotos bij voor degene die ze willen zien !!!


maandag zouden we eigenlijk tot 8 uur(!) les moeten hebben maar er vielen een aantal lessen uit dus we waren alweer lekker vroeg vrij:D student zijn in het buitenland is erg leuk gehe:P

dinsdag hadden we ook al zoon afschuwelijke dag met 2 uur les:P gisteren nog ff het city centre ingeweest en natuurlijk weer dvd gekocht, kon het niet laten natuurlijk haha

daarna nog ff beetje rondgelopen. hebben kelin rondje gelopen om te kijken wat er te doen op de plaatsen waar we nog niet geweest waren.

savonds zijn we naar de Limelight geweest. bestaat eigenlijk uit 3 gedeeltes, met 2 soort discozalen en in het midden een pubachtig iets. aangezien dinsdag studenten avond is in belfast was het hier stervensdruk! wel erg gezellig natuurlijk:D
hiervan zijn ook fotos;)

vandaag hadden we ook weer een uurtje les; Irish cultural landscapes. was erg interessant, ging over st. patrick en wat invloeden dat had op ierland. hebben hier een video over gezien, was erg leuk.
jaa soms is school nog wel een beetje leuk:P

smiddags nog ff gefitnesst, want moet natuurlijk wel mn dagelijkse dosis sport hebben:D anders word ik gek! (word ik sowieso wel met 3 meiden maar anders gaat het extra snel:P) (weet nu al dat ik hier commentaar over ga krijgen but I couldn't care less:))

nou dat was het eerst wel weer denk ik... zal voordat ik naar schotland ga een weekje nog wel een berichtje plaatsen en dan denk ik dat het een weekje erg stil gaat worden maar als ik terug kom worden jullie natuurlijk weer overspoeld met een asociaal lang verhaal so be prepared!

en vergeet fotos niet te checken zijn erg leuk!:D:D

  • 11 Februari 2009 - 19:21

    Manon:

    Ik zei toch dat je het geld beter aan mij kon geven.. En ik geloof dat Mathilde daar ook geen problemen mee heeft. Dus als je echt niets beters hebt te doen.... vraag gewoon om onze rekeningnummer ;)
    Nou, ben benieuwd naar je avonturen in Schotland. En toch in vervolg mij vragen om een titel.. je ziet maar weer dat ik toch mijn creatieve buien heb. (normaal alleen beeldend, maar af en toe dus ook met teksten). Et voila, er kwam een prachttitel uit. ;)
    Oké, genoeg gereageerd, aangezien ik momenteel een uiterst interessant gesprek met je voer via msn (geweldig, de hedendaagse technologie. En ook nog gratis, in mijn geval in ieder geval).

    x

  • 12 Februari 2009 - 09:16

    Maaike:

    Ik weiger commentaar te geven :P

  • 12 Februari 2009 - 10:40

    Chris:

    Hee Jos leuk al die foto's en avonturen.
    Veel plezier in Schotland komende week en ik wil wel graag die foto van jou in een kilt zien!

  • 12 Februari 2009 - 11:27

    Tjar:

    Hmm...Jos in een kilt. Dat wordt leuk om hem daar in te krijgen *ruikt een uitdaging*

  • 12 Februari 2009 - 13:50

    Dobje;):

    Hee Jos die dischteek klink wel goed:D maar een carona ge-at zonder te kotsen jos ik ben trots op je:D haha

    Succes daaro:D

  • 12 Februari 2009 - 16:39

    Anneke:

    Meiden, ik zou zo zeggen: In de aanval. Dit laten jullie je toch niet zeggen

  • 12 Februari 2009 - 16:44

    Anneke:

    Volgens mij broeden de dames al op wraak, als ik de foto:deep thinking, bekijk.

  • 12 Februari 2009 - 17:53

    Gerben, Marlies, Sie:

    Prachtige foto's. Lijkt ons allemaal erg gezellig zo, alleen jammer van die zware schooldagen die je moet maken. Bijkomen in Schotland dan maar. Veel plezier daar, en laat wel even enkele 10-tallen fot's maken van jou in Schots klederdracht, want die willen we uitgebreid bekijken. Veel plezier, en geniet maar veel en goed.

  • 17 April 2009 - 16:30

    Mathilde:

    Wel een beetje een ERG late reactie.. maar dit bericht heb ik helemaal nog niet gelezen :S ook niet gehad in mijn inbox.. vreemd zeg.. nou alsnog een krabbl :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

buitenlandverblijf Belfast

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2009

extra entry

01 Mei 2009

last day in belfast...

28 April 2009

revisiting edinburgh:D

21 April 2009

lots of parties to come!!!

17 April 2009

3de paasdag:P
Jos

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 22735

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 02 Mei 2009

buitenlandverblijf Belfast

Landen bezocht: