insert your own favourite title:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu insert your own favourite title:P - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

insert your own favourite title:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

zooo... weer een paar daagjes achter de rug dus het is weer tijd voor een nieuw verhaaltje:D
(geen ispiratie voor een titel dus verzin zelf maar iets:P)

maandag hebben we eigenlijk niet veel gedaan. ik was van plan om te gaan zwemmen maar het waaide zo hard dus ben niet gegaan:P echt een belachelijk reden maar goed haha. om 5 uur hadden we Irish film studies en hebben we the Commitments gekeken. daarna nog ff naar the gym om toch nog het gevoel te krijgen dat ik gedaan heb:D

dinsdag was Zach jarig, een amerikaan! samen met meaxi en nicholas zouden we een kado voor hem kopen, maar nicholas moest naar school dus maxi en ik zijn naar city centre gegaan en hebben een guinness tshirt voor zach gekocht en maxi zou voor zach gaan koken dus hebben we ook wat eten gekocht. daarna weer ff naar the gym en tegen 4 uur naar zach gegaan. ff wat drinken en met zn allen gegeten daar en tegen half 9 kwamen de andere internationals, want we gingen met zn allen naar the limelight! dat was echt super tof!:D volgens mij waren we ook allemaal daar! was erg gezellig! leuke muziek gezellige mensen, hebben echt een leuke avond gehad met zn allen:D

woensdag hebben we weer niet veel bijzonders gedaan. eerst ff naar school geweest om fotos op facebook te zetten, want hier gebruiken alle innternationals facebook zodat we elkaars fotos kunnen bekijken. smiddags zijn heather (rood), armelle, tina, mike and ik naar het zwembad geweest! was wel ff lekker om te zwemmen. waren ook nog 2 ierse kerels die heather wel kent en die zitten op wedstrijdzwemmen:d hebben dus ff tijden vergeleken en wedstrijdje gezwommen en ik ben sneller:D muwhahahaha. terwijl ik toch al een aardig poosje niet heb gezwommen. voelde wel ff goed gehe:P
eind van de middag kwamen tjarda's ouders! blijven hier tot en met zondag en gisteravond kwamen ze ons huisje bekijken:D

dan nog ff school. afgelopen weken hadden we wel 5 uur week les, maar dat houd volgende week ook op tot en met eind april! na volgende week is het semesster afgelopen en dan is het easter break. en dat duurt gelijk 3 week:P
de meeste inernationals zijn daar wel blij mee, want die moesten stage lopen. ze doen namelijk allemaal een opleiding die vergelijkbaar is met onze pabo.
volgende week is het international week! maandag is de opening en gaan we film kijken en savonds hebben we live music op st. mary's. verder gaan we nog naar the Giants Causeway, hebben we een historical pubtour, een Euro Vision Talent show en krijgen we gastcolleges van docenten andere landen:D word dus een erg gezellige week!!

heb deze keer geen fotos!!:P fotos van de limelight zal ik volgende keer ff uploaden dus nog ff geduld;)
groetjes aan iedereen!:D

• 26 Maart 2009 - 12:35

Mam:

Hoi Jos
    ben ik eens de eerste.
    veel plezier met de internationale week, zal wel druk zijn, maar vooral gezellig. Doe de groetjes aan de meiden en de ouders van Tjarda.
    Lekker he zo'n zwembad.
    have fun.
    Lily

• 26 Maart 2009 - 13:45

Marjan & Fokke:

Hoi Jos, worden deze verhalen later ook uitgebracht in boekvorm?
    Met als titel: "Mijn zware studietijd in Belfast"?
    Geniet ervan, maar dat deed je al.
    Groetjes, Marjan.
    Hé Lily! ook de groetjes.

• 26 Maart 2009 - 13:46

Marjan & Fokke:

Hoi Jos, worden deze verhalen later ook uitgebracht in boekvorm?
    Met als titel: "Mijn zware studietijd in Belfast"?
    Geniet ervan, maar dat deed je al.
    Groetjes, Marjan.
    Hé Lily! ook de groetjes.

• 26 Maart 2009 - 13:48

Marjan.:

Sorry Jos, verkeerd knopje ingedrukt.

• 26 Maart 2009 - 15:51

Mathilde:

titel : Give me a Break... (again)..

jij hebt immers niets anders dan dat ;) hahah geniet ervan zolang het nog kan ;)

• 27 Maart 2009 - 20:51

Ine En Ronald:

Hey Joske

Het is alweer een tijd geleden dat we een berichtje hebben gestuurd, dus het werd hoognodig tijd!!!!

De paniek is inmiddels uitgebroken in Appingedam. Alle kroeghouders zitten in zak en as....niet vanwege de kredietcrisis...ook niet vanwege het rookverbod...maar vanwege het feit dat ze met enorme ladingen "cola" blijven zitten.

Ook in de familie is de paniek uitgebroken...de huidige rust is wel erg lekker...en die is binnenkort voorbij...iedereen probeert zich op zn eigen manier op jouw terugkomst voor te bereiden. En dat leidt tot bizarre taferelen. Maar die zullen we je besparen... ;)

Maar zonder gekheid...we hopen dat je het nog steeds erg naar je zin hebt en dat dit een ervaring is die je nooit zult vergeten. Veel plezier nog en geniet nog even van de tijd die je hebt.

Groetjes
    Ine en Ronald

• 27 Maart 2009 - 21:55

Marriet:

Hej Jos,
    wat een gezelligheid allemaal! en dan volgende week alweer int.week, jeetje wat gaat de tijd snel. Heel veel plezier volgende week, is altijd erg leuk! Ik vlieg zondag, moeten maar ff kijken wanneer het jullie uitkomt om bakkie te doen enzo!
    We contacten!
    X

• 29 Maart 2009 - 19:40

Anneke:

Hey Jos,
    inmiddels weer thuis van het uitstapje Belfast.
    We hebben met eigen ogen kunnen zien hoe jullie daar zitten. Het was leuk om langs te komen.
    Mocht Moeders Jos onafhankelijke informatie willen?...even bellen!!!
    Lieve groet