move over Charlie.... here are dj's angels! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu move over Charlie.... here are dj's angels! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

move over Charlie.... here are dj's angels!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

zo het weekend zit er weer op! ging veels te snel natuurlijk:P o nee, wacht.... onze weken en weekenden zijn hetzelfde:p is ook zo haha

zaterdag overdag echt helemaal nix gedaan haha. zijn ff naar de computers gegaan en smiddags ff wat boodschappen gedaan, want alles was op:P savonds ben ik naar een verjaardagsfeestje geweest van een amerikaanse gast. maaike ging uit eten met kj en merel en tjarda durfden niet door de regen te lopen:P bijna alle international students waren daar! echt supergezellig:D moesten zelf wat drinken meenemen en een paar spaanse meiden hadden koekjes en cakejes gemaakt:D erg lekker natuurlijk! denk dat ik maar bij hun in huis ga wonen ofzo haha:D
we wouden kings spelen (kaartspel) maar we waren met te veel mensen dus hebben we Myth or Truth gedaan. zijn gewoon kaartjes waar iets op staat en dan moet je zeggen of het waar is of niet. echt supergezellige avond. om 12 uur was mike officieel niet meer jarig maar het bleek dat er toen een nieuwe jarige was, emily!:D dus opnieuw gefeliciteerd, opnieuw een reden om taart enzo te eten haha. zijn tegen 3 uur weg gegaan en toen zijn we met marlies (een nederlandse) mee gegaan om ballonnen op te blazen:P marlies wou huis stiekem versieren voor emily en ze had beetje hulp nodig, want waren aardig wat ballonnen:) zijn daar gebleven tot 4 uur en toen toch maar es naar huis gegaan haha

zondagmiddag weeer naar emily geweest want nu kwam iedereen daar voor haar verjaardag:D we hadden een tea party. klinkt echt ontzettend suf and boring, maar was weer supergezellig:D huis zat helemaal vol met een stuk of 20 students en allemaal hadden we een kopje thee of schoot haha. natuurlijk had ik er nog een aantal koekjes bij:P
savonds zijn we naar the Red Devil geweest, een pub om de hoek. daar spelen ze elke zondag live ierse muziek! voordat we daar heen zijn gegaan gingen we nog ff wat fotos maken:P we hadden namelijk bedacht dat charlie's Angels al een beetje oud is dus dat hebben we maar ff veranderd in dj's Angels:D haha. Charlie's time is over!:D natuurlijk staan de fotos hier op de site;)

uiteindelijk werd het toch tijd om weg te gaan dus zijn eerst met zn viertjes naar Broadway gegaan, waar de meeste andere international students wonen, en daarvandaan zijn we naar the Red Devil gegaan:D en weer was het super tof! kwamen erachter dat je daar ook tshirts kunt krijgen met red devil, dus die wil ik hebben! de beste kans om zoon shirt te krijgen is op een zaterdag dus hopelijk heb ik volgende week zoon tshirt:D:D

vandaag staat er niet zoveel op de planning behalve een les Irish film studies. dat hebben we elke week op maandag om 5 uur. het enige wat we daar doen is onderuit gezakt op een stoel zitten film kijken:D zijn film over ierland of belfast dus zijn wel interessante en leuke films. ben benieuwd wat we vanavond ga kijken:D

tot snel en bedankt voor alle comments.:D erg tof dat iedereen dat nog steeds doet na een maand:D ga vooral zo door haha

• 09 Maart 2009 - 11:52

Maaike :

'denk dat ik maar bij hun in huis ga wonen ofzo haha'
    Nou, flikker maar op dan ;)

• 09 Maart 2009 - 11:55

Tjarda Kruiter:

Nou, dag he! Bekijk t maar ;)

• 09 Maart 2009 - 11:56

Merel:

ja idd. Nou DAG he!

• 09 Maart 2009 - 12:33

Marlies:

met een marlies (een nederlandse)
    ben ik een 'een'?? Thanks!
    Stuur trouwens even een antwoord op de vraag..

• 09 Maart 2009 - 14:18

Zusje:

Joshi!
    maar natuurlijk lezen wij jouw berichtjes na een maand nog! du bist toch mien laiverd!
    maarre ik ga zo maar eens je Jos' angels foto's kijken, ik ben benieuwd! ik stuur je gauw een mailtje (ja nu echt).
    liefs!

• 09 Maart 2009 - 17:35

Anneke:

Nou Jos, dat zijn geen bonuspunten jongen met je uitspraak over een verhuizing [om koekjes nota bene]!!!!!!!!!!!!
    Zou het maar gauw weer goed maken anders kunnen het nog zure weken worden, ha ha.

• 10 Maart 2009 - 14:17

Marlies:

He, Jos
    Waarom schrijft er toch steeds iemand berichtjes onder mijn naam? Flauw hoor. Volgens mij had ik als eerste deze naam, dus...
    Mooie foto's.
    Ik heb een tijdje je site niet gelezen en zie nu dat je veel hebt gedaan. Mooi!
    Van dierentuin tot Bloody Sunday, veel afwisseling. Edingburg (ned. vertaling) zag er ook prachtig uit!
    Veel plezier verder, hoor! Gr. De enige echte Marlies.

• 10 Maart 2009 - 14:28

Gerben:

Waneer stuur je eens een kaartje?
    Dan moet die wel grappig zijn of mooi.
    TOEDELOE.GROETJES GERBEN

• 10 Maart 2009 - 17:21

Mathilde:

wat weer een verhaal.. doe jij ook nog wat anders dan feesten ?? hahaha

liefs !

ps. dat bloesje staat je goed.!

• 11 Maart 2009 - 13:24

Marlies Peters:

Haha nee dit is mijn echte naam!

• 13 Maart 2009 - 15:04

Gré:

Moi Jos,

Nou, dat zijn me toch vrolijke foto's! As ge maar leut hebt, lijkt jullie motto wel. Gelijk hebben jullie. Hoe lang ben je daar nu al weer? Beter: wanneer kom je terug?
    Ik neem aan dat Harm en ik dan weg zijn: met vakantie naar Gotland, een schitterend (zegt men) eiland ten oosten van Zweden.

Merk je trouwens ook wat van de roerige momenten daar?

Groeten

Gré

• 16 Maart 2009 - 13:42

Manon:

Waaaaaaat, zo breed kan jij nooit zijn als op die foto met de naam dj's favourite. Echt niet.. :P tenzij jij daar enorm veel eiwitten naar binnen werkt, of gewoon veel sport. :P
    Hoe bevalt spinning? :P En hoe bevalt het gewoon over het algemeen in Ierland?
    Ik neem aan dat je Nederland helemaal niet mist. :P Maar geloof dat iedereen je hier wel mist hoor. Dus snel weer terug komen.

Kus