bijna rust...:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu bijna rust...:D - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Jos Verhagen - WaarBenJij.nu

bijna rust...:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

nou, nog ff 1 berichtje doorbijten en dan hebben jullie allemaal een weekje rust van mijn gebazel over het leven hier in Belfast;)

vandaag hadden we onze laatste les Divided Societies en Irish Cultural Landscapes voordat zoon beetje de hele school op stage gaat:P

smiddags gingen we de omgeving een beetje verkennen omdat we gehoord hadden dat er een goedkope soort supermarkt in de buurt moest zijn. Dit is dus een soort overdekt winkelcentrum (de zoveelste hier in belfast) met allerlei soorten winkels en inderdaad een stuk goedkoper dan de winkel hier om de hoek. (nadeel is dus wel dat we een stukkie moeten lopen en aangezien wij luie studenten zijn....:P)

verder vandaag alleen bezig geweest met schotland:D de bedoeling is om het weekend in een bed & breakfast in Edinburgh door te brengen en dan mooi de stad te bekijken. we gaan zeker naar Edinburgh castle en zaterdag nacht willen we de ghost hunter trail doen:D gaan snachts door eeuwenoude gewelven lopen en over begraafplaatsen struinen. lijkt me wel wat:D

maandag gaan we naar Loch Ness en blijven daar 2 dagen:D beetje monsters spotten enzo:P de laatste 2 dagen gaan we naar Glasgow en de boel daar een beetje bekijken.

houd dus wel in dat ik een weekje geen berichtjes en fotos kan plaatsen maar dat zal ik daarna ruimschoots goedmaken gehe

ga vooral door met comments posten, vind ik erg tof en tot over een weekje!:D

( en speciaal voor moeders hebben we met zn allen dit berichtje nagekeken op missende woorden en andere spelfouten dus hopelijk leest dit iets prettiger:D)

• 12 Februari 2009 - 19:44

Anneke:

oh ik ben de 1e deze keer, nou het is een keurig bericht hoor. En jij denkt dat we blij zijn omdat we een week geen berichtjes krijgen? juist zo gezellig! WARNING: Tjarda heeft ooit eens een spooktocht gelopen en de begeleider z'n mouwen uit de jas getrokken, het is maar dat je het weet. Veel plezier samen in Schotland en doe voorzichtig. Lieve groet

• 12 Februari 2009 - 21:15

Mathilde:

he..net weer niet 1e haha.. jeetje.. een hele week geen verhaal???? wat moeten we nu dan??? help..!!! Paniek.!!!

naja..zal wel meevallen denk ik..pas je wel op tijdens die nachtwandeling..stel je voor..komt er een 1 keer een zombie aan.. :P hahaha jij kan vast je lol op.. aangezien jij bijna nooit schrikt (A)(A)(A)(A)..

ben benieuwd naar de volgende foto's !

Liefs

• 13 Februari 2009 - 08:56

Helena S:

Heb van Marlies je site doorgekregen. Ziet er allemaal erg gezellig en mooi uit. Ga daar maar lekker genieten en veel 'leren' (uhum), want daarom ben je daar toch!!!?

Groetjes van mij en Marrianne.

• 13 Februari 2009 - 09:11

Mam:

Hoi Jos
    Ziet er goed uit,ga zo door. Veel plezier in schotland, zo te lezen wordt het een leuke rondreis, voorzichtig en veel plezier. Kan niet wachten op de foto's

• 13 Februari 2009 - 09:16

Gré:

Moi Jos,

Veel plezier daar in Edinburgh! Het is een geweldige stad.
    Je oom Harm uit Overschild staat prominent in de krant. Een prachtige foto trouwens. Hij kondigt zijn Saab museum aan.

Gré

Ps Als het maar bij struikelen blijft daar op die begraafplaats. Ik bedoel, val niet in een open graf of zo.

• 13 Februari 2009 - 12:35

Marlies:

Goed idee om naar Schotland te gaan. Leuk programma, ook. Wie bedenkt dat toch? Nachtwandelingen en monstertochten. Ben gewoonweg jaloers!
    Heel veel plezier en graag een foto van "het monster" mailen.

Marlies.

• 13 Februari 2009 - 14:14

Koen En Ellen:

tjonge zeg; monsters kiekn. Nou jij liever dan wij:p
    Neem je nachtkijker maar mee enne een muts en handschoenen en stevige ski's zijn ook handig met al die sneeuw daar!
    :p
    veel plezier!
    groetjes van ons

• 14 Februari 2009 - 15:38

Ine En Ronald:

Moi Jos,

Wij hoorden vandaag van je site over Ierland en nu ook Schotland....dus konden we het niet nalaten jouw mailbox even te vervuilen ;)

Maar we begrijpen uit alle berichtjes en verslagjes dat je het erg naar je zin hebt...maar das ook niet verwonderlijk in een land van monsters, kabouters en bier...waar vindt je dat nog tegenwoordig....maar we klinken nu wel een beetje oud....wat we natuurlijk niet zijn... ;)

Hier gaat alles verder goed...en we hebben ook begrepen dat het in Appingedam sinds kort rustiger is...;) ....maar je wordt ook gemist....door vele kroeghouders...dvd-winkels, bioscopen en natuurlijk de Damse LOTR-fanclub....hun enige lid is momenteel op studie-vakantie...;)

Als je dit leest ben je waarschijnlijk al terug uit Schotland....we hopen dat je daar een leuke week hebt gehad...en hopen dat je nog een leuke tijd krijgt in Ierland....

Groetjes
    Ine en Ronald

enne ehhh.....geen kabouters mee naar huis nemen, maar wel bier ;) !!!!

• 14 Februari 2009 - 19:58

Manon:

vergeet de foto's niet.. ;) haha.
    Dit lees je pas als je terug bent in Belfast, maar toch veel plezier in Schotland!

• 16 Februari 2009 - 15:30

Papa Van Nelleke:

Hoi Jos,
    mooi dat je je zo vermaakt! Hoeveel dvd's heb je nu al gekocht en wat ben je nog van plan? Koop dan wel even extra bagage-gewicht voor de terugreis! Veel plezier en groeten van Dirk

• 18 Februari 2009 - 14:20

Gré:

Moi Jos,

We hebben geen nare berichten van het thuisfront gehad, dus je hebt die monstertocht waarschijnlijk wel overleefd.
    Je laatste twee dagen breng je door in Glasgow laat je ons weten. Die stad is wat grauwer dan Edinburgh, maar heeft ook wel wat, vind ik. Ik zou er nog graag weer eens naar toegaan.
    Er stond een aardig muziekje op je site, maar wanneer horen we nu eindelijk doedelzakken?

Veel plezier verder.

denk aan u

• 19 Februari 2009 - 13:01

Gretha En Jakob:

Hoi Jos,

We vinden je verhalen prachtig en je geniet volop volgens mij drank, vrouwen en dvd's (en een beetje school natuurlijk). Een geweldige reis met mooie foto's ga zo door.
    Groetjes Gretha